Νόμιμο και μη, πάρκινγκ και αυτοκίνητα στη πόλη

    
    Το πρόβλημα της διαχείρισης της κυκλοφορίας και του παρκινγ στη πόλη είναι ένα κοινό θέμα που απασχολεί κάθε πολίτη και επισκέπτη. Το ζητούμενο είναι αν απασχολεί τους φορείς που πρέπει. Την απάντηση στο ερώτημα τη βλέπουμε καθημερινά με το αισχρό θέαμα της νοοτροπίας μερικών ή αρκετών ιδιοκτητών αυτοκινήτων που μπορεί να τιτλοφορηθεί με την ευγενή λέξη (κατά αυτούς): ΚΑΦΡΙΛΑ     
 
    Θέλει ο πολίτης να παρκάρει στη πόλη. Μάλιστα. Τι επιλογές έχει ; 
 
    Πρώτον: Να παρκάρει νόμιμα στα σημεία που επιτρέπεται πληρώνοντας το αντίτιμο. Πάρα πολύ ωραία. Εγώ ο πολίτης που τήρησα τα παραπάνω τι απαιτήσεις εχω από τους αρμοδίους και  τους συμπολίτες μου;  
 
    -Να κυκλοφορώ άνετα στη πόλη, 
    -Τη τηρηση και έλεγχο του ΚΟΚ από τα αρμόδια όργανα
    -Να μην υπάρχουν παρκαρισμένα παράνομα αυτοκινητα που παρακωλυουν πεζούς και λοιπούς κινούμενους
    -Να μην κυκλοφορώ σε πεζόδρομους, που τα μηχανάκια κάνουν πάρτυ
    -Να μην βλέπω και κινούμαι, σε  μια πόλη με δρόμους "πηγμένους" στη κίνηση και από 3 λωρίδες νακινείται μόνο μια κλπ κλπ
 
ΟΟΟχιιι φίλε μου... ανυποψίαστε και αφελή πολίτη εδώ ισχύει τα δικά μου, δικά μου και τα δικά σου, δικά μου... Εδώ ο μ@@@@ας πολίτης πάει και πληρώνει και ο...άλλος ο έξυπνος πάει και παρκάρει όπου ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ. 
 
-Η ερώτηση της ημέρας τώρα, ποιος πληρώνει πρόστιμο στην περίπτωση που ο ένας πολίτης, που πάρκαρε σε νόμιμο σημείο, δεν πλήρωσε, και ο δεύτερος  πολίτης  πάρκαρε παράνομα;
 
    Το βρήκατε! Ο πρώτος βέβαια! Γιατί τον άλλο ουδείς τον αγγίζει!!! και μη μου πεις κανείς το αντίθετο γιατί αν ίσχυε δεν θα βλέπαμε, μπροστά στα μάτια μας την....πρωτεύουσα της... Αιγύπτου, κάθε μέρα που είναι ανοικτά τα μαγαζιά!!!
 
ΥΓ: Κύριοι αρμόδιοι,  Αν δεν σπάσετε αυγά, ομελέτα δεν κάνετε....Α και κάτι άλλο οι ηλεκτρονικές πινακίδες πληροφόρησης για την κυκλοφορία, που μπήκαν πρόσφατα, εαν δεν αλλάξουν νοοτροπία κάποιοι, δεν χρειάζονται γιατί ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.